Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Baidala V$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Talavyria M. P. Approaches to the definition of production determinants of bio-oriented economy [Електронний ресурс] / M. P. Talavyria, V. V. Lymar, V. V. Baidala, R. T. Holub // Економіка АПК. - 2016. - № 7. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2016_7_8
| 2. |
Talavyria M. P. Bioeconomy development in Europe in conditions of the globalization challenges [Електронний ресурс] / M. P. Talavyria, V. V. Lymar, V. V. Baidala, O. M. Talavyria // Економіка АПК. - 2015. - № 8. - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2015_8_5
| 3. |
Talavyria M. P. Improvement of the bioeconomy development analysis instruments: European Union Projects and Germany experience [Електронний ресурс] / M. P. Talavyria, V. V. Lymar, V. V. Baidala // Економіка АПК. - 2015. - № 11. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2015_11_14
| 4. |
Talavyria M. P. Indicators for analysis of the bioeconomy in Ukraine [Електронний ресурс] / M. P. Talavyria, V. V. Lymar, V. V. Baidala // Економіка АПК. - 2017. - № 3. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2017_3_8
| 5. |
Baidala V. Improvement of the system of indicators for measuring the ecological component of sustainable development of regions [Електронний ресурс] / V. Baidala, V. Butenko, L. Avramchuk, B. Avramchuk, Yu. Loshakova // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 2. - С. 202-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_2_23 За останнє десятиліття все ширше починає розповсюджуватися так зване "індикаторне мислення". Потреба мати інструмент для оцінки процесів, що відбуваються, дати їм ретроспективний аналіз і спробувати передбачити їхнє майбутнє вимагають формування відповідних індикаторів і кількісних показників. Ці тенденції яскраво проявляються в концепції сталого розвитку (СР), яка базується на постулатах: розуміння взаємозв'язку між економікою, суспільством і довкіллям; підтримка справедливого розподілу ресурсів і збереження можливостей для цього покоління та всіх наступних. Потреби та інтереси людей не мають суперечити інтересам і потребам розвитку природи. Відображено дослідницьку ініціативу, орієнтовану на обробку даних для вдосконалення системи індикаторів вимірювання екологічної складової СР регіонів. Для характеристики, класифікації та прогнозування умов, які можуть призвести до сталого регіонального розвитку, досліджуваною територією було використано Полтавську область. Для розроблення методики та обробки даних враховано чинну правову базу, національні дослідження, тим самим установлюючи параметри для ключових показників, потрібних для характеристики рівнів екологічного компонента СР. Здійснено розрахунок інтегрального показника екологічної складової СР Полтавської області та України на основі статистичних методів і даних, отриманих за період 2010 - 2020 р. Це надає можливість ухвалення управлінських рішень на рівні регіону, що, своєю чергу, надасть можливість провести аналіз причин їх відхилення від відповідних показників у цілому по країні. Запропонована система індикаторів СР має перевагу, оскільки включені до неї показники показують вплив антропогенного навантаження не тільки на екосистему, а й вплив на господарську діяльність через деградацію природних ресурсів. Система також надає можливість оцінити рівень територіальної диспропорційності, виявити джерела найбільш негативних темпорально-територіальних екологічних впливів, оцінити ефективність реалізованих у регіоні управлінських рішень.
| 6. |
Romanchuk S. The influence of the author's program on speed qualities in swimming training military pentathlon [Електронний ресурс] / S. Romanchuk, I. Lototskyi, A. Oderov, V. Klymovych, V. Baidala, O. Lesko, V. Lishchuk // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2021. - Вип. 22. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2021_22_4
| 7. |
Alexandrov E. Parametric synthesis of car suspension [Електронний ресурс] / E. Alexandrov, V. Shapovalenko, V. Baidala // Автомобільний транспорт. - 2022. - Вип. 50. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2022_50_4 Під час руху транспортного засобу з комфортними налаштуваннями підвіски велика ймовірність того, що такі налаштування можуть привести по перше до дискомфорту водія та пасажирів по друге в поворотах є велика ймовірність перевороту автомобіля. Більш жорстка підвіска призводить до дискомфорту під час руху по дорожніх нерівностям. Для вибору оптимальних параметрів підвіски автомобіля необхідно враховувати різні параметри підвіски автомобіля її налаштування та особливості дорожнього покриття. Ціль роботи - вирішення задачі вибору значень варійованих параметрів підвіски автомобіля - коефіцієнтів жорсткості пружних елементів і середніх значень коефіцієнтів демпфування амортизаторів, які забезпечують комфортний стан водія і пасажирів під час руху транспортного засобу. Підходи, прийняті в роботі для рішення поставлених задач, грунтуються на алгоритмічному методі параметричного синтезу динамічних систем. Отримані максимальні значення узагальнених координат, швидкостей і прискорень підресореної частини корпусу автомобіля, а також мінімальні значення функціоналів, за допомогою співвідношень можливо оцінити значення вагових коефіцієнтів адитивного функціоналу заснованого на використанні процедури Optimization Toolbox програмного пакета MATLAB або процедури Minimize програмного пакету MathCAD. За допомогою алгоритмічного методу рішення задачі параметричного синтезу динамічної системи можливо повністю автоматизувати. Аналіз процесу з заданими коефіцієнтами дозволяє виявити високу ефективність демпфірування вертикальних коливань підресореної частини кузова автомобіля. Амплітуди лінійного переміщення центру мас корпусу не перевищує 0,02 м, а амплітуда узагальненої швидкості коливань центру мас підресореної частини корпусу не перевищує величини 0,08 <$E roman {м~cdot~с sup -1}>. Отримані параметри дозволяють мінімізувати час на підбір середніх значень при проектуванні підвіски транспортного засобу. Результати можуть бути рекомендовані під час вивчення особливостей проектування підвісок транспортних засобів. Завдяки оптимізації програмного пакета MATLAB можливе моделювання при різних параметрах підвіски.
| 8. |
Baidala V. V. Features of management of economic security of enterprises [Електронний ресурс] / V. V. Baidala, A. V. Yakymovska // Intellectualization of logistics and supply chain management. - 2023. - № 21. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ilschm_2023_21_7
| 9. |
Podryhalo M. Improving the accuracy of wheeled vehicle acceleration estimation during testing [Електронний ресурс] / M. Podryhalo, O. Polyanskyi, Y. Dubinin, D. Klets, V. Baidala, M. Krasnokutskyi // Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. - 2023. - Вип. 8(1). - С. 146-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkntu_2023_8(1)__18
|
|
|